świat bez milisekund – atak

W grze Plemiona mamy dostępne kilka światów (między innymi ś52) na których nie występują milisekundy.

Wiąże się to z tym, iż ataki wysłane z różnych wiosek na tą samą sekundę będą wchodzić wg kolejności wysyłania ich. Dla przykładu: jeśli wyślemy ataki z grubasami o godzinie 12:00:00, a ataki czyszczące o godzinie 12:01:00 na ta samą sekundę to niestety mimo że, w czasie wysyłania ataków zwracaliśmy uwagę na milisekundy to szlachcice wejdą do wioski wcześniej niż ataki, które mają im wyczyścić stojącego tam deffa.

Aczkolwiek specyfikacja świata bez milisekund daje agresorowi  możliwość przejmowania wiosek bez możliwości sklinowania go przez obrońcę.

Aby jednak w ten sposób przejmować wioski należy od samego początku ustalić kierunek rozwoju i rekrutować wioski z podziałem na grupy, tak by najdalej celu naszych ataków robić offy z taranami, bliżej offy z grubasami, a najbliżej wioski deff z jednym grubasem.

Dzięki tak ułożonej grupie wiosek atakujących ustawiamy sobie atak na jedna sekundę by wysyłać je w takiej właśnie kolejności:

1 – wioska off z maszynami (tarany i katapulty) – jeśli mamy możliwość wysłania kilku offów czyszczących, ok 4-5, a atakowane są z zaskoczenia wszystkie wioski przeciwnika (akcja grupowa) polecam nie używać maszyn, wtedy po przejęciu wioski mamy w niej od razu mur co zwiększy naszą skuteczność obrony przed odbiciem. Metoda ta jednak ma ten minus że na pewno stracimy dużo więcej offa niż przy użyciu taranów.

2- wioska off z maszynami lub bez

3- wioska off z grubasem (w zależności od przeciwnika albo 3 różne offy każdy z grubasem, lub 3 grubasów z tej samej wioski z niewielką obstawą np. 300 toporników)

4- wioska deff z grubasem (po to by po przejęciu wioski od razu była w niej obstawa)

Ponieważ wysłaliśmy ataki jako pierwsi obrońca nie ma możliwości wstawienia tak zwanego klina pomiędzy naszych grubasów. Nawet jeśli uda mu się wysłać deffa na tą samą sekundę zwracając uwagę na milisekundy jego wsparcie dotrze po ostatnim naszym szlachcicu.

Jedyna szansa wbicia klina jest taka, że obrońca nas przejrzy i wyśle wsparcie po wysłaniu przez nas offów, ale wcześniej niż my grubaski. Zwykle jednak offy i grubaski idą dłużej do atakowanych wiosek (np 6 – 10h)  więc zwyczajnie deffa nie da się wysłać wcześniej niż my wyślemy nasze ataki.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Atak i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

*

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.