No to teraz rozważamy sytuację kiedy mamy już przejęta pierwszą wioskę i zaczynamy się podnosić po stratach z tym związanych. Podczas przejmowania kolejnej wioski powinniśmy się dorobić już 4 szlachciców aby przejmowanie nie trwało wieki ale było szybkie i bezbolesne dla nas. Pamiętajmy że na etapie przejmowania kolejnej wioski powinniśmy podzielić wyraźnie wioski na ofensywne i defensywne. Ja osobiście zazwyczaj stosowałem regułę na 5 wiosek 3 offy i 2 defy. W wioskach ofensywnych w początkowym etapie powinno się znaleźć od 3000 do 3500 lekkiej kawalerii, 250 taranów na zniszczenie murku, 10 – 15 katapult do zniszczenia placu, i resztę dobić toporkami. Oczywiście jak ktoś chce to może jeszcze parę sztuk łuczników na koniu tam wcisnąć. W wiosce defensywnej na początku powinni się znaleźć piki, mieczniki, trochę łuczników i warto również wyprodukować z 50-70 katapult. Kolejność jednostek jest podana według ilości jednostek czyli pików najwięcej. Ok. teraz o przejęci. Najlepiej aby ofiara nie spodziewała się naszego ataku. Jeżeli mamy trochę zwiadu to puśćmy go tak żeby wszedł do wioski przed bonusem nocny (zależne od świata najczęściej zaczyna się o 24 i kończy o 8 rano)Czyli około 23:55, jak będziemy mieli szczęście że kolega już poszedł spać to tym większe będzie jego zaskoczenie jak rano nie będzie miał wioski. Z doświadczenia wiem że najlepiej wysyłać ataki tak aby wskoczył rano zaraz po 8 😉 to jest chyba najlepszy termin. Tak więc jak już wiemy co ma przeciwnik w wiosce to synchronizujemy sobie atak tak aby wszedł zaraz po bonusie i niestety ale wstajemy w nocy o 3 i puszczamy wojo 😉 Jak wszystko pójdzie OK. to rano będziemy mieli nową wioseczkę 😉
Kategorie
-
Ostatnie wpisy
Meta
Polecamy
Tagi
Mozna tez atakowac w godzinach szkolnych, to wroci ze szkoly a tu nagle „Gdzie moja wioska?” 😛
No a jak ktos siedzi na telefonie to lipa…